Crònica de l’esquiada a Port Ainé dels alumnes de 1r i 2n d’ESO

[CRÒNICA ESCRITA PER LES ALUMNES ANNA PÉREZ I ÈLIA FERNÁNDEZ]

Primer de tot cal dir que mai havíem anat a l’esquiada organitzada pel col·legi. Ens va convèncer molt. Estava molt ben organitzada i sempre estàvem fent alguna cosa, mai paràvem.

El primer dia, ens vam aixecar molt aviat, a les quatre del matí, bastant difícil d’agafar forces! El viatge el vam fer tot seguit, sense parar. Quan vam arribar allà, vam anar a l’alberg a deixar totes les maletes i a esmorzar per agafar forces. Quan ja era hora, vam tirar cap a les pistes.

Hi havia bastanta gent que mai havia esquiat ni tocat la neu, i per ells era una gran oportunitat aquest viatge. Quan vam arribar a l’estació d’esquí  vam estar una bona estona esperant pel material. Ens van donar una estona per esquiar i després vam tenir dues hores de classe amb uns professors d’esquí professionals, cadascú amb el seu nivell. Després de les classes anàvem a dinar. Per la tarda, tornàvem a esquiar lliurement i cap a les quatre retornàvem el material d’esquí per anar al poble i tenir una estona lliure. En aquesta estona lliure podíem fer el que volguéssim: comprar algun record, alguna cosa de menjar si teníem gana ,etc…

Després vam tornar a l’alberg i vam distribuir les habitacions. Entre els nens tot correcte, però després van arribar el torn de distribució de les noies. Van haver-hi una mica de malentesos perquè pensàvem que les habitacions eres de sis persones i eren de quatre o vuit persones. Nosaltres dues que som de segon de la ESO, ens va tocar amb dues nenes de primer. Ens vam instal·lar a les habitacions, ens vam dutxar, i vam baixar a sopar.

Després de sopar vam agafar un autobús per anar a un local on hi havia una discoteca. Ens vam estar allí fins les dotze i vint o una cosa així, i vam anar a dormir sobre la una.

El segon dia ens vam despertar a les set  i una estona més tard vam baixar a esmorzar, que per cert, estava bastant bo. Aquest mateix dia no sabíem si podríem anar a esquiar però al final sí que hi vam poder anar.

Mentre anàvem amb l’autobús vam arribar a un punt en qual no podíem seguir pujant i vam haver de pujar a les pistes amb el tele-cadires .Mentre pujàvem nevava i feia molt de fred. A l’arribar a les pistes vam agafar el material i de seguida vam anar a fer la classe amb el monitors. Quan vam acabar les classes vam anar a dinar. Quasi a la mateixa hora del dia passat  vam retornar el material a les taquilles. Quan jo i una altra nena vam anar a buscar els nostres esquís no hi eren i vam haver de buscar-los per la tarda. Aquesta potser serà una anècdota que recordarem sempre.

Després de deixar tot el material vam esperar a l’autobús i vam tornar cap a Tarragona.

Finalment tot va estar molt bé i ens va agradar molt l’excursió.

lasalletgn_ESO_esquiada1r2n 001

22 23 24 25 26 27 28
    29 30 31

Ús de cookies

Aquesta web fa servir cookies per a garantir una millor experiència a l’usuari. Si segueix navegant està donant el seu consentiment per a l’acceptació de les mencionades cookies i l’acceptació de la nostra política de cookies, faci clic a l’enllaç per obtenir més informació.ACEPTAR