Crònica de l’estada dels alumnes de La Salle Bornemouth a Tarragona

Text escrit per les alumnes Lucía Díez (4t ESO B) i Helena Saperas (4t ESO C)

Fa dues setmanes vam viure una experiència extraordinària. Deu alumnes de 4t d’ESO vam participar a l’intercanvi amb Anglaterra. Durant set dies, vam tenir la sort de disfrutar de la companyia de deu alumnes anglesos i d’una varietat d’activitats.

Dia 1 (3 d’octubre)

Tots estàvem molt nerviosos i els anglesos per fi van arribar a las 6 de la tarda després d’estar tot el dia viatjant. Com tothom estava molt vergonyós vam decidir anar junts a Tarragona a fer una volta i un gelat i així agafar més confiança entre tots.

Dia 2 (4 d’octubre)

Aquest dia vam quedar a les muralles amb els professors inclosos, els quals ens van fer una aburrida i llarga visita pels monuments de la Tarraco Romana. Després vam anar a dinar al TGB (els hi vam pagar el menjar i ens vam gastar molts calers!). Vam aprofitar el temps lliure per jugar a les cartes i a aprendre a fer salts (a la que millor se li donava era a la Megan). Més tard vam anar al Parc Central on l’altre Megan es va lluir comprant un xàndall Nike.

Dia 3 (5 d’octubre)

A l’hora del patí vam iniciar una caminata cap el Pont del Diable. El Xavier va gaudir molt de les baixades, ja que semblava que estigués en un tobogà.

Havent menjat, alguns vam anar a una piscina comunitària. L’aigua estava congelada però l’Olli no s’ho va pensar dos cops. Pels anglesos era com si fos estiu!

Dia 4 i 5 (6 i 7 d’octubre)

Durant el cap de setmana, un dia vam anar a la bolera i també a sopar tapes a la Plaça de la Font. Aquella nit va sorgir l’amor real entre la Megan i el Xavier.

El diumenge vam visitar la platja de la Mora i vam ser valents saltant des d’unes roques al mar, excepte la Megan que no va voler fer-ho pel seu maquillatje.

Dia 7 (9 d’octubre)

Ens saltem el dilluns perquè els anglesos van visitar Barcelona i nosaltres injustament vam haver de realitzar classe normal.

El millor dia de tots va començar al Port Aventura i amb els cabells despentinats de la Megan al Furious Baco. L’Olli feliç no parava de dir: Muy divertido, rápido i I want to do it again. Al final del dia casi no ens dóna temps a agafar el tren i per això vam haver de fer una cursa per arribar a l’estació mentres plovia. Finalment, ens vam reunir per fer l’últim sopar a la Tagliatella, com Jesús va fer per recompensar a la Maddy per haver faltat un diumenge a misa.

Dia 8 (10 d’octubre)

L’últim dia vam estar ensenyant-los tota l’escola i vam esmorzar al menjador. A les 11 en punt ens vam haver d’acomiadar perquè s’anaven a l’aeroport, l’Helena va intentar pujar amagada a l’autobús, però, no la pobre no ho va aconseguir.

Estem desitjant que sigui ja gener per poder anar i retrobar-nos tots una altre vegada!

@LaSalleTGN
    16 17 18 19 20 21 22
    23 24 25 26 27 28 29

Ús de cookies

Aquesta web fa servir cookies per a garantir una millor experiència a l’usuari. Si segueix navegant està donant el seu consentiment per a l’acceptació de les mencionades cookies i l’acceptació de la nostra política de cookies, faci clic a l’enllaç per obtenir més informació.ACEPTAR