Crònica de l’intercanvi a Bournemouth dels alumnes de 4t d’ESO

CRÒNICA ESCRITA PER L’ALUMNE DANIEL NAVARRO (4t C)

El dia 09 de gener de l’actual curs 2017-2018, un grup d’estudiants de 4t d’ESO de La Salle Tarragona junt amb el professor Mario Gómez vam començar una de les aventures més apassionants de la nostra vida.

Aquí en teniu un resum de les nostres millors experiències:

lasalletgn_ESO_intercanvi_bornemouth 001

Dia 1: L’arribada

Les emocions estaven a flor de pell i per alguns era la primera vegada en avió. Encara podem recordar les cares d’emoció d’alguns i algunes i les lluites per aconseguir finestra. L’espera es va fer molt llarga i, una vegada a Bournemouth, cadascú va anar amb la seva família anglesa cap a casa, després d’un dia molt llarg de viatge.

Dia 2: Saint Peter’s School

Vam ser estudiants anglesos per un dia: classe de cuina aprenent a fer “scones” (dolç típic d’Anglaterra) i després cada parella es va separar per anar a la classe corresponent. Encara que els estudiants anglesos eren curiosos i ens seguien a tot arreu on anàvem com si fosim famosos, ens vam sentir ben rebuts i vam disfrutar molt.

Dia 3: Oxford

Com cada dia, el nostre conductor Gerry ens va venir a buscar a l’escola i vam emprendre el viatge cap a la ciutat universitària. Després de la visita guiada pel centre i l’interior de la universitat (menjador de Harry Potter inclòs), vam tenir temps lliure per dinar i anar a comprar records de la universitat.

Com és costum, per la tarda vam fer el “tea time” amb les nostres famílies mentre practicàvem l’anglès.

Dia 4: Londres

Segons el que opinem els alumnes, aquest va ser uns dels millors dies. Vam visitar: Buckingham Palace, Trafalgar Square, Picadilly Circus, London Eye, Big Ben… i, fins i tot, vam tenir temps lliure per veure la M&M’s Store i Chinatown. Al tornar cap a Bournemouth anàvem tots carregats de regals i amb moltes bosses desprès de fer molt de “shopping” i tot i que alguns casi es perden, per sort, finalment van arribar a temps com si res hagués passat.

Dies 5 i 6: Cap de setmana

El cap de setmana va passar molt ràpid: fent patinatge, dinant tots junts, anant de botigues a Southampton, visitant el centre i convivint amb les famílies. Ens ho vam passar fenomenal tot i acabar plens de blaus i amb molt de fred a la platja (ja que les fogueres de llibres no escalfen gaire).

Dia 7: Windsor i Eton

Definitivament aquell dia vam visitar els pobles més bonics i típics anglesos de tot el viatge. Va ser tota una llàstima que el castell fos tancat (la reina devia estar fent el te) però no va ser un empediment per disfrutar del dia.

Dia 8: El comiat

Sense dubte una setmana inoblidable, però, com totes les coses bones, s’acaba. El comiat va ser molt dur i la gent va plorar molt al separar-se dels seus companys. Amb un mocador en una mà, i la maleta en l’altra, vam emprendre el viatge de tornada cap a la nostra estimada terra.

Per part dels alumnes esperem tornar a veure’ns tots aviat ja que aquesta experiència ha estat impressionant i la recordarem sempre.

@LaSalleTGN
    21 22 23 24 25 26 27
    28 29 30 31

Ús de cookies

Aquesta web fa servir cookies per a garantir una millor experiència a l’usuari. Si segueix navegant està donant el seu consentiment per a l’acceptació de les mencionades cookies i l’acceptació de la nostra política de cookies, faci clic a l’enllaç per obtenir més informació.ACEPTAR