El conseller d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya, sr. Ramon Tremosa i Balcells, ha presidit l’acte de lliurament de les Distincions de les Proves d’Accés a la Universitat 2020.
L’acte s’ha retransmès en streaming a través del portal del govern català i ha servit per reconèixer els mèrits dels millors estudiants del país en l’última selectivitat. Els alumnes de l’escola: Raúl Arjona Armisén, Aida Carbonell Buigues, Òscar Palau Bretos, Lucía Peralta Royo, Sílvia Riaño Prado, Sofía Sienes Navarrete i Sara Villanueva Espelta han rebut, conjuntament amb la resta d’estudiants amb mitjana superior a 9, la felicitació del govern de Catalunya: “Sou un exemple per la gent jove de Cataunya”.
Amb aquest acte de reconeixement públic als millors estudiants i que, en condicions normals, s’hagués hagut de celebrar el juliol a l’Auditori Nacional de Catalunya, es posa el punt i final a les PAU 2020.
Enhorabona als distingits, que ja han iniciat la seva vida universitària.

